$ 514.94  583.74  6.13
ҚАЗ
×
Бұл желілік ресурстың ақпараттық өнімдері 18 жастан асқан адамдарға арналған.

Азиядағы ең ірі жерасты көлік торабы: Бейжіңдегі кешеннің құрылысы 2025 жылды аяқталады

Жоба жеке қалашық ретінде салынбақ

Азиядағы ең ірі жерасты көлік торабы: Бейжіңдегі кешеннің құрылысы 2025 жылды аяқталады
Фото: Azattyq Ruhy

Бейжің суборталығының кешенді көлік торабының жобасы Бейжің, Тяньцзинь және Хэбэй бағыттарын дамытудың ұлттық стратегиясын ілгерілетуге, Бейжіңнің бас даму жоспарын іске асыруға бағытталған маңызды жоба, деп хабарлайды Azattyq Ruhy

Жобаны іске асыру көлемі шамамен 61 гектарды құрайды, жерасты құрылысының ауқымы шамамен 1,28 миллион шаршы метр, үш қабатты жерасты құрылымы тағы бар. Жоспарланған жер құрылысының ауқымы шамамен 1,39 миллион шаршы метрді құрайды.

Жобаға жерасты торабы, жер үсті қала, қала торабы және өнеркәсіп кестесі кіреді.

Кешенді іске асыру 2019 жылдың 30 қарашасында басталды. Негізгі құрылыс биылғы желтоқсан айының соңына дейін аяқталады деп күтілуде, ал пайдалануға беру 2025 жылға жоспарланған. Құрылыс аяқталғаннан кейін бұл Азиядағы ең ірі кешенді жерасты көлік торабы болады.

Қазіргі уақытта суборталық тораптың кешенді құрылысы жүріп жатыр. 2024 жылдың наурыз айының соңындағы жағдай бойынша суборталық тораптың негізгі жобасы бойынша жер жұмыстары аяқталуға жақын және құрылыс 87% аяқталды. Ең көп ашылған екі бөлік – «Цзинфань» нүктесі.

Бейжің қалалық ішкі орталығының «үш негізгі мәдени орны» - Бейжің өнер орталығы, Бейжің ұлы арна мұражайы және Бейжің қалалық кітапханасы. Бұл үш нысан қалалық ішкі орталықтың азаматтық мәдени қызмет көрсету тобын құрайды.

 Құрылыс ресми түрде 2019 жылдың 28 қазанында басталды және 2023 жылдың 27 желтоқсанында ресми түрде ашылды. Құрылыстың жалпы ауқымы шамамен 300 000 шаршы метрді құрайды.

2023 жылғы 16 мамырда Бейжің суборталық станциясының кешенді көлік торабы жобасы аясында  ең ірі және ең терең жарықтандыру құдығының құрылысы аяқталды.

Көлік торабының жобасы Азиядағы ең ірі жерасты кешенді көлік торабы, оның негізгі бөлігі жер астында орналасқан. Жоба жер асты платформасына күн сәулесін түсіретін Атриум стиліндегі дизайнды пайдаланады.

Жарықтандыру ұңғымалары жер асты торабының "терезелеріне" тең. Бес құдық «Цзинфанг» шатырының жеті негізгі желкенін құрайды. Қазіргі уақытта ең үлкен жарықтандыру ұңғымасы 7000 шаршы метрден асады және тереңдігі 33 метр. Оның үстіне екі «Цзинфанг» салынады.Болашақта күн сәулесін ұзындығы 96 метр және ені 46 метр болатын жарық аймағы арқылы жер асты платформасының үш деңгейіне жеткізуге болады.

Жоспарға сәйкес, көлік торабының негізгі дизайны негізінен 2024 жылдың желтоқсан айының соңына дейін аяқталады және қалааралық жүрдек теміржол станциясы 2025 жылдың соңына дейін пайдалануға беріледі. Ресми пайдалануға берілгеннен кейін көлік торабы әртүрлі форматтағы 6 теміржол транзиттік желісіне, соның ішінде Пекин-Таншань қалааралық желісіне, пингу метро желісіне, S6 қала маңындағы теміржол желісіне және т. б. қосылады.

Ол кезде адамдар жаңа Сюнган ауданына және Тяньцзинь-Цзиньбинь даму аймағына бір сағатта, Дасин халықаралық әуежайына 35 минутта, ал метрополитен әуежайы мен Бейжің қаласының орталығына 15 минутта жете алады.

 

Серіктес жаңалықтары

Мақалада

#Қытай #жол