Қазақстанда әлеуметтік маңызы бар тауарлар тізімі кеңеюі мүмкін
Алдын ала тізімге 23 тауар белгіленді
Қазақстанда азық-түлік инфляциясына әсері жоғары, бірақ әлеуметтік маңызы бар тауарлар қатарына кірмейтін өнімдер қайта қаралып жатыр. Үкіметтің алдын ала талдауы бойынша 23 тауар позициясы әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарлары тізіміне енгізілуі ықтимал, деп хабарлайды Azattyq Rýhy.
Инфляцияға ең көп әсер ететін 30 тауар анықталды
Премьер-Министрдің баспасөз қызметінің хабарлауынша, өңірлердегі азық-түлік инфляциясы жан-жақты зерттелгеннен кейін топ-30 өнім анықталған. Бұл тауарлар бағаның өсуіне ең көп ықпал етіп отыр.
Олардың ішінде әртүрлі түрдегі ет өнімдері, жаңа ауланған балық, алма, алмұрт, лимон, банан, шай, сүт өнімдері мен ірімшік, суықтай ысталған скумбрия, қияр мен қызанақ бар.
Бірінші вице-министр Айжан Бижанованың айтуынша, осы тізімнен 23 тауар әлеуметтік маңызы бар өнімдер қатарына енгізуге кандидат ретінде белгіленді.
«Енді бұл ұсыныстарды бизнестің қатысуымен талқылау басталады», – деді ол.
Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік бағасы өскен жоқ
Сауда және интеграция министрлігі қарашаның үшінші аптасында әлеуметтік маңызы бар тауарлар бағасының өспегенін айтты.
Қазан айында инфляцияға ең күшті әсер еткен тауарлар:
- қызанақ – 15,8%,
- тартылған ет – 3%,
- сүйексіз сиыр еті – 2,2%,
- сүйекті жылқы еті – 1,5%,
- қияр – 7,4%,
- жаңа балық – 2,6%,
- банан – 2,8%.
Жылдық салыстыруда керісінше қалпына келу байқалады: қызанақ 36,6%, қияр 43,4% арзандаған.
Тізім кеңейсе, бизнес нені сақтауға тиіс
Баспасөз қызметінің түсіндіруінше, тауарлар тізімінің кеңеюі кәсіпкерлерге бірқатар міндеттеме жүктейді: мәмілелердің толық ашықтығы, келісімшарттарды рәсімдеу, шот-фактура мен фискалдық чектерді міндетті түрде рәсімдеу, сауда үстемесінің 15%-дан аспауын қатаң сақтау.
Бұл шаралар өнім айналымының ашықтығын арттыруға, қажетсіз делдалдардың бағаға әсерін азайтуға бағытталған.
Министрлікке қосымша талдау жүргізу тапсырылды
Жиын қорытындысында вице-премьер Серік Жұманғарин Сауда және интеграция министрлігіне әр тауар бойынша бизнес өкілдерімен және «Атамекен» ҰКП-мен талқылау өткізу, импорт үлесіне қосымша талдау жасау міндетін жүктеді.
Тізімнің кеңеюі жөніндегі соңғы шешім барлық консультация аяқталғаннан кейін қабылданады.