$ 518.4  598.13  6.55
ҚАЗ
×
Бұл желілік ресурстың ақпараттық өнімдері 18 жастан асқан адамдарға арналған.

Қостанайда 7-сынып оқушысы әзіл үшін мектепке бомба қойылғанын хабарлаған

Костанайда мектепке бомба қойылды деген жалған хабардан кейін жедел қызметтер дабыл көтерілді

Қостанайда 7-сынып оқушысы әзіл үшін мектепке бомба қойылғанын хабарлаған
Фото: Қостанай облысы ПД

Костанайда жедел қызметтер бірден дабыл бойынша көтерілді. Бұған баланың мектептердің біріне бомба қойылғаны туралы хабарлаған қоңырауы себеп болды. Хабар түскеннен кейін байланыс үзілген, бұл жағдайдың cалмағын одан әрі күшейткен. Бұл туралы Azattyq Rýhy ресми сауалына өңірлік Полиция департаментінің баспасөз қызметі мәлімдеді.

Жедел қызметтер дереу әрекет етті

Оқиға орнына полиция, саперлер, өрт сөндірушілер және медицина қызметкерлері келді. Мектептің оқушылары мен қызметкерлері шұғыл эвакуацияланды. Ғимарат пен аумақ толық тексеріліп, күдікті заттар анықталған жоқ, қауіп расталған жоқ.

Жалған хабарды жетінші сынып оқушысы жасаған

Жедел іздестіру барысында қоңыраудың басқа мектептің 7-сынып оқушысынан түскені анықталды. Ол сыныптасының телефонын пайдаланып, «әзіл үшін» осындай әрекетке барғанын мойындады. Алайда ол мұндай қылықтың салдарын түсінбеген.

Жасөспірім мен ата-анасына қатысты шаралар

Терроризм актісі туралы көрінеу жалған хабарлау фактісі бойынша қозғалған қылмыстық іс тоқтатылды, жасөспірім қылмыстық жауапкершілік жасына толмаған.

Ал ата-анасы бала тәрбиелеу міндеттерін тиісінше орындамағаны үшін әкімшілік жауапкершілікке тартылды. Сонымен бірге жедел қызметтердің жалған шақыртуға жұмсаған шығындарын өндіру мәселесі қаралып жатыр.

Ата-аналарға маңызды ақпарат

Терроризм актісі туралы көрінеу жалған хабарлама үшін 5 жылға дейін бас бостандығынан айыру жазасы қарастырылған.

Құқық қорғаушылар ата-аналарға мынадай үндеу жасады:

  • балаларға мұндай «әзілдердің» салдарын түсіндіріңіздер;
  • телефон мен әлеуметтік желілерді пайдалануын қадағалаңыздар;
  • мұндай оқиғалардың алдын алу — ересектердің ортақ міндеті.
Серіктес жаңалықтары