Комитеттің хабарлауынша, ауа райы қолайсыздығына байланысты рейстерді кешіктіру немесе тоқтату әуе тасымалдаушының кінәсі емес
Ауа-райының қолайсыздығына, атап айтқанда қатты қарлы боранға, ұшу қауіпсіздігі үшін әуе кемелерін мұзға қарсы сұйықтықпен өңдеу жүргізудің мүмкін еместігіне байланысты, Нұрсұлтан Назарбаев халықаралық әуежайына келіп-кететін ұшақ рейстері кешігіп жатыр.
Азаматтық авиация комитетінің ақпаратына сәйкес, қазіргі уақытта 16 рейс ұшуға кешігуде. Бұл «Эйр Астана» әуе компаниясының 10 рейсі (Шымкент-2 рейс, Атырау, Өскемен, Алматы-2 рейс, Ақтөбе -2 рейсі, Дубай, Новосибирск) және «SCAT» әуекомпаниясының екі рейсі (Алматы, Ақтау).
Сонымен қатар, Нұр-сұлтан – Стамбул бағыты бойынша Turkish Airlines әуе компаниясының рейсі, Нұр-Сұлтан – Дубай бағыты бойынша Флайдубай әуе компаниясының, Нұр-Сұлтан – Франкфурт бағыты бойынша Люфтганза әуе компаниясының, Нұр-Сұлтан – Мәскеу бағыты бойынша Аэрофлот әуе компаниясының рейсі.
Ұшып келуі тиіс 18 рейс кешігуде. Бұл «Эйр Астана» әуе компаниясының 11 рейсі (Алматы – 3 рейс, Қызылорда, Шымкент - 2 рейс, Орал, Ақтөбе - 2 рейс, Өскемен, Новосибирск), «SCAT» әуе компаниясының 4 рейсі (Алматы, Ақтау, Атырау, Мәскеу), Qazaq Air әуе компаниясының 2 рейсі (Жезқазған, Өскемен) және Нұр-Сұлтан-Мәскеу бағыты бойынша «FlyArystan» әуе компаниясының рейсі.
«Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиациялық қызмет туралы» Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 15 шілдедегі Заңының 86-бабына сәйкес, рейс тасымалдаушының кінәсінен немесе кейінге қалдырылғаннан кейін рейс тоқтатылған немесе кешіктірілген кезде, әуе кемесінің кеш келуіне немесе тасымалдау маршрутының өзгеруіне байланысты рейс тоқтатылады.
Ұшу және аралық пункттердегі жолаушылар үшін келесі қызметтер:
1) жеті жасқа дейінгі баласы бар жолаушыға ана мен бала үшін бөлме (егер бар болса) беру;
2) рейстің ұшуын екі сағаттан артық күтіп тұрған кезде бес минуттан аспайтын екі телефон қоңырауы немесе электрондық пошта арқылы екі хабарлама;
3) рейстің ұшуын екі сағаттан артық күту кезінде алкогольсіз сусындармен қамтамасыз ету;
4) рейстің ұшуын төрт сағаттан артық күткен кезде және одан әрі ыстық тамақпен қамтамасыз ету:
- әр алты сағат сайын - күндіз;
- әр сегіз сағат сайын - түнде;
5) тасымалдаушы ұсынған қонақүйде тұру, рейстің сегіз сағаттан астам уақытты күту кезінде - күндіз және алты сағаттан артық - түнде;
6) тасымалдаушы ұсынған көлікпен әуежайдан қонақүйге және кері қайту, егер қонақ үй қосымша ақысыз ұсынылса.
Егер рейс тасымалдаушының кінәсінен он сағаттан астам уақытқа тоқтатылса немесе кешіктірілсе, тасымалдаушы жолаушының таңдауы бойынша:
1) осы баптың 1-тармағына сәйкес қызмет көрсете отырып, жолаушы билетте көрсетілген бағытқа жақын рейспен тасымалдауды қамтамасыз етуге;
2) жолаушыға билеттің толық құнын қайтару.
«Егер көрсетілген қызметтер көрсетілмесе, жолаушыларға «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» 2014 жылғы 5 шілдедегі Қазақстан Республикасы Кодексінің 567-бабына сәйкес әуе компанияларды әкімшілік жауапкершілікке тарту үшін уәкілетті органға хабарласу ұсынылады. Бұл ретте метеожағдайлар бойынша әуе рейстерді кешіктіру немесе тоқтату әуе тасымалдаушының кінәсі болып табылмайды», - делінген комитет хабарламасында.
Ауа-райы болжамына сәйкес, ел аумағында қолайсыз метеожағдайлар сақталады, осыған байланысты жолаушыларға рейстердің жағдайын call-орталықтар мен әуе компаниялардың ресми сайттарында алдын-ала білуге кеңес беріледі.
«Эйр Астана» әуе компаниясының байланыс орталықтары: Алматы қ. +7 7272 444477, Астана қ. +7 7172 584477, ұялы телефон: +7 702 702 4477.
SCAT әуе компаниясының байланыс орталығы +7 7252 998880.