Жаңа электромобильдерді қайта сатудан мемлекетке 100 млн теңге шығын келген ˗ Прокуратура
Тек Алматы қаласы бойынша көлік прокурорлары 34 қайта сату белгілерін анықтаған
Әлемдік тенденция, техникалық сипаттамалар және электромобильдерді әкелу кезінде мемлекеттік төлемдерден босату олардың сұранысының артуына әкелді, деп хабарлады Azattyq Ruhy Бас көлік прокуратурасына сілтеме жасап.
«Мұндай преференцияны қолданудың негізгі шарты кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырумен байланысты емес жеке пайдалану үшін жылына тек 1 машинаны әкелуге рұқсат берілген. Алайда іс жүзінде электромобильдер жеке пайдалану үшін рәсімделгенімен кейіннен қайта сатылуға әкелінген, оның ішінде 8 автосалонда іске асқан», - ведомство таратқан хабарламада.
Белгілі болғандай, тек Алматы қаласы бойынша көлік прокурорлары осындай 34 қайта сату белгілерін анықтаған, онда мемлекеттің болжамды шығындары 100 млн теңгеден асады.
Мұндай жағдайда мемлекеттік қазынаға зиян келтіруден басқа, салауатты емес бәсекелестікке жол берілген, бұл көбінесе адал бизнесті банкрот деп танылуына әкеледі.
Бұл электромобильдерге қатысты кеден саласындағы жалғыз мәселе емес.
Мемлекеттік кіріс органдары оларды кедендік тазарту кезінде заңнаманың біркелкі қолданылуын қамтамасыз етпейді.
Мысалы, «Li Auto» (Li 7 және 9) маркалы автокөліктің жағдайы. Уәкілетті органның ұстанымына сәйкес бұл көлік электромобиль болып табылады.
Осындай реттерде, 141 бірдей автокөлікке кеден өкілдерімен және декларанттармен 7 жағдайда гибрид коды қолданылған, бұның өзі бюджетке шамамен 80 млн теңгенің негізсіз төленуіне және сыртқы экономикалық қызметке қатысушылардың құқықтарының бұзылуына әкелген. Ал кеден органдары уақтылы бұзушылықтарды жоюға бағытталған шараларды қабылдамаған.
Бүгінгі күні көлік прокуратураның енгізген ұсынысы бойынша мұндай тәжірибені жою және декларанттарға (гибридті ретінде ресімделген автомашиналардың меншік иелеріне) ақша сомаларын қайтару бойынша шаралар қабылдануда.
Сондай-ақ, кінәлі қызметкерлерді тәртіптік, ал кеден брокерлерін әкімшілік жауапкершілікке тарту мәселесі қарастырылып жатыр.
Авторы: Еркежан АЙТҚАЗЫ